BESTÄLL SÅHÄR!

Jag samlar både mina privata alster här och sådant som jag säljer, därför kommer alla produkter som är till salu att hamna i en egen kategori som heter "SÄLJES".
 
I detta inlägg kommer en prislista att komma upp framöver.
 
För att beställa en färdig produkt, kontakta mig via bloggen eller använd er av facebook-sidan LEEMIIVO PÅ FACEBOOK. Jobbar på en mail, men min mobil och den mailen vill inte samarbeta så därför dröjer det.
 
Alltså kontakta mig, skriv vilken produkt du vill ha, jag svarar med en orderbekräftelse plus fraktkostnad ifall detta inte framgår i inlägget.
 
Betalning sker till mitt bankkonto eller via swish innan jag skickar din vara.
 


 
Jag tar även emot beställningar, ni ser ju i övrigt vad jag syr men då jag har familj och pluggar på heltid kan det ta lite längre tid, men samma där kontakta mig så kommer vi överrens. Jag tillämpar betalning innan jag börjar sy då det är alltför vanligt att folk beställer och sedan inte betalar för sig.
 
Fraktkostnaderna ligger nu på olika pris på olika produkter, jag skickar på billigast sätt och ni får en rättvis kostnad.
 
Välkomna!

Kommentera inlägget här :